6 czerwca 2013

DZIAŁKA

Bezdeszczowa chwila. Banalnie, ale kolorowo :)







16 komentarzy:

  1. W końcu mam okazję zobaczyć jak wygląda Wasza słynna działka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest ta druga ładniejsza na pierwszej jest dżungla :P

      Usuń
  2. Kwiaty na grządce najpiękniej pachną po deszczu właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki ładnie w kroplach deszczu wyglądają, ale ostatnio było go za dużo i niektóre miały go już dość. Miło mi, że jesteś u mnie:))). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam Twój blog do "Tu często zaglądam, chociaż nie tylko" :)

      Usuń
    2. dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. wiele bym dała,aby teraz znaleźć się pośród wiejskich kwiatów pachnących wiosennym deszczem i świeżością.może za jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak buszowanie z aparatem po ogrodzie.Lubię ten moment zaraz po deszczu.
    Mam takie same kalosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalosze to jest mój najlepszy majowy zakup, codziennie chodzę w nich do pracy. Idealne na taką pogodę :)

      Usuń
  6. W porównaniu z innymi tego typu obiektami ten i tak uważam jest w niezłym stanie :)
    Bardzo udane zdjęcia, a te kwiaty bardzo soczyste!

    OdpowiedzUsuń