2 czerwca 2013

1...2...3...START

Wstęp [brak]


Przygodę z photoblogiem zacznę od ukochanego Wrocławia widzianego z Mostku Czarownic/Pokutnic, który łączy wieże Katedry św. Marii Magdaleny. Zgodnie z legendą po zmroku na mostku pojawiają się pokutujące dusze zmarłych a dokładniej duszę próżnych dziewcząt, które wybrały hulaszczy tryb życia zamiast poświęcić się rodzinie i prowadzeniu domu. Podobno po ujrzeniu dusz pokutnic, łatwiej przyjdzie się nam pogodzić z szarością życia codziennego.
P.S. Żadnej kobiecej zjawy nie widziałam, więc nadal walczę z szarzyzną a z drugiej strony pewnie ciasno mają na tym mostku ;)








16 komentarzy:

  1. Zobaczysz - też tam będziesz straszyć Moja Droga :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tak....może nie, ale teraz tak bardziej na tak ;)

      Usuń
  2. Ha ha :)) Już mi się tutaj podoba!
    Pozdrawiam, Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze się zapowiada.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kuchni mieszkania moich rodziców widać ten mostek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Oni widzieli zjawę? Jeżeli tak to czekam na zdjęcie :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym mostku. Pewnie i dla mnie tam miejsce szykują ;)
    Bardzo podobają mi się pierwsze dwa zdjęcia :) wszystkie super, ale pierwsze dwa są dla mnie 'naj'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie do zobaczenia ;) mam nadzieje, ze nie masz lęku wysokości :))

      Usuń
  6. We Wrocławiu byłam tylko raz, to miasto ma coś w sobie, że chce się wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny poczatek...Wroclaw to cudowne miasto,bywam tam czesto jak jestem w Polsce...ale w moim sercu i tak zawsze na pierwszym miejscu jest Opole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opole jest cudowne, ciche i spokojne,ale czasami chcemy czegoś więcej i znajdujemy to we Wrocławiu, Katowicach, Krakowie - to są moje typy miast :)

      Usuń
  8. mój Wrocław kochany :D
    witaj, będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Wrocław, w nim się urodziłam, ale bardzo krótko mieszkałam. Często to miasto odwiedzam. Dziękuję za śliczne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia.A niebo na tym pierwszym sprzyjało Ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. I te chmury nad Wrocławiem ....

    OdpowiedzUsuń