15 października 2013

MGŁA

Dzisiaj rano przywitała mnie mgła :)




24 komentarze:

  1. Lubię patrzeć na takie zamglone widoki, są trochę tajemnicze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tajemnicze, zwłaszcza wtedy jak nie wiesz co się przed Tobą znajduje parę metrów dalej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. mnie wita każdego,jesiennego dnia.wczoraj to już naprawdę się postarała.była magiczna:)

    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam mgłę, mnie tez może witać każdego dnia :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Good shots again..... well done Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę! Ja chyba na mgłę się nie załapię, bo wychodzę z domu w ciemnościach niemalże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm a ja myślałam, że to ja wcześnie chodzę do pracy a u mnie jak wychodzę jest już jasno :) pozdrawiam

      Usuń
  5. i od razu wkradła się między bloki poezja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że zamiast 'zgubić się' w tej mgle pomiędzy blokami musiałam pędzić do pracy, pozdrawiam

      Usuń
  6. dokładnie, mgła w mieście też potrafi być piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ostatnio rankiem też wita taki widok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak z horroru, super klimat :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jest trochę tych horrorów z mgłą, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. ...nie tylko mnie odwiedziła- uwielbiam jej tajemniczość ;)

    OdpowiedzUsuń