1 października 2013

GÓRY STOŁOWE

Zanim zacznie się zima, chcę wykorzystać każdy ciepły weekend. W niedziele wybór padł na Góry Stołowe a dokładnie na Błędne Skały i Szczeliniec, w drodze powrotnej odwiedziłam Kaplicę Czaszek w Czermnej, ale tam niestety nie można robić zdjęć.
skalny labirynt - Błędne Skały




zejście z tarasu widokowego w 'skalnym mieście' na Szczelińcu Wielkim

Małpolud -chyba jedna z najbardziej rozpoznawalnych skał w Polsce


schronisko na Szczelińcu

Piekiełko

Piekiełko

Piekiełko


19 komentarzy:

  1. Good evening Paulina

    A wonderful location and very good photo's ....... that first one is excelent photographed.

    Greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wycieczka :) I te jesienne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna na niedziele :) czekam na typową złota polską jesień.

      Usuń
  3. Właśnie od kilku dni się zastanawiam czy się tam nie wybrać na najbliższy weekend :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz się nad czy zastanawiać :) kolejny wypad też planuje w Góry Stołowe, ale tym razem pospaceruję pomiędzy Skalnymi Grzybami :)

      Usuń
  4. Wow niebo na zdjęciach z krajobrazem ! BOMBA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebo tego dnia było bardzo ciekawe, z jednej strony czarne, ciężkie chmury a z drugiej słońce :)

      Usuń
  5. Też tam wędrowałam, ale na górę po schodach nie odważyłam się wejść. Moje lęki mi na to nie pozwoliły :(.Ślicznie pokazane jest to miejsce na zdjęciach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie straciłaś, 'mało ciekawe' widoki rozprzestrzeniają się z tarasów ;)

      Usuń
  6. byłam :) polecam też skalne miasto w Czechach - nie macie daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisane do listy :) byłam kiedyś w skalnym mieście, ale zalegał tam jeszcze śnieg i wiele punktów z trasy dla zwiedzających odpadło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. korzystam :) ale jest jeden minus zapomniałam co to jest internet i zaniedbuje bloga

      Usuń
  8. Jaki superowy blog.
    Pozdrawiam.
    Będę Cie odwiedzał. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie skalne grzyby??

    OdpowiedzUsuń