7 października 2013

FILM NA WIECZÓR

Chciałam polecać ciekawe propozycje filmowe a mam wrażenie, że powinnam zmienić tytuł serii na
"Omijaj z daleka". Poniżej zlepek tego co udało mi się zobaczyć przez dwa miesiące. Co mogę z tego polecić:
Lore - najlepszy
Gia - klasyk
Sęp - film akcji wzorujący się na amerykańskich produkcjach
Wielki Gatsby - widowiskowy i nic poza tym
Smerfy 2 - fanka od dziecka :)
Iluzja - nawet nawet
Wielkie rozczarowania:
Nieulotne - dobry początek, później zabrakło pomysłu na zakończenie filmu

3 komentarze:

  1. Sęp wielkie rozczarowanie. Amerykańskie teksty przeniesione na polskie realia, fatalnie wyszło. Wielki Gatsby mam zamiar obejrzeć i chcę porównać ze starą wersją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam poprzednich wersji a widzę, że są aż trzy. Myślę, ze ten obecny w porównaniu z poprzednimi jest zupełnie "innym" filmem.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń