17 lipca 2013

TARCZA

Już tłumaczę tytuł posta :) Tarcza jest to nazwa zlotu dla pasjonatów militariów. Co roku spotykają się oni na poligonie w Winowie. Impreza jest otwarta dla ciekawskich i w ten weekend ponownie będzie można oderwać się od codzienności. Przyznaje się, że nie jestem zwolenniczką koloru zielonego, ale tej imprezy nie opuszczę. Rok temu byłam pierwszy raz i ominęło mnie rozjeżdżanie samochodów osobowych przez czołg, ale załapałam sie na pokaz mini wojny :) Poniżej zdjęcia z Tarczy 2012. Zainteresowanych odsyłam do Stowarzyszenie "10 Sudecka"


















5 komentarzy:

  1. Ach Ci mundurowi :-p
    U nas w ten weekend też zlot militariów - Operacja Południe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia lepsze niż widoki na żywo :) ale o to właśnie chodzi :) Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm na żywo o wiele lepiej jak dla mnie :) pozdrawiam

      Usuń
    2. No nie wiem. Zdjęcia się nie kurzą i nie palą słońcem w temperaturze 35 stopni celsjusza :) Pozdrawiam

      Usuń