15 lipca 2013

INSPIRACJE

Czas na Fabian Ciraolo, za którego grafikami szaleję. Artysta najbardziej znany jest z serii prac na których gwiazdy/osobistości z przeszłości przenosi do czasów obecnych, jaki uzyskał efekt sami zobaczcie. Niektóre pracę mogą budzić niesmak, dlatego proszę o trochę dystansu. Zainteresowanych odsyłam na profil na fb  Fab ciraolo
"The exorcist" - 2013

"The Red Carpet"
"FRIDA"




"Hitchcock"


"Cleopatra"


"Teresa de Calcuta"

"Diana"

"Salvador Dalí "


wszystkie grafiki wykorzystane w tym poście skopiowane z źródło

7 komentarzy:

  1. Ciekawe, ale nie wszystkie łatwe w odbiorze ich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie rewelacyjne prace ! Jestem pod ogormnym wrażeniem :) niezła wyobraźnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Kreatywność niektórych artystów wprawia mnie w osłupienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni - Dzyndzel siedzi smutno na balkonie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, nie znałam ich wcześniej. Są genialne!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, ciekawy pomysł z tymi inspiracjami. Wszystkie prace bardzo mnie się podobają. Trzeba będzie zgłębić wiedzę na temat tego Pana, zapoznać się bardziej z jego twórczością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń