9 lipca 2013

LATO KWIATÓW OTMUCHÓW 2013

Lato Kwiatów, bez kwiatów w tradycyjnej postaci. Swoją uwagę skupiłam na obrazach, na których przewija się motyw kwiatowy. Z miłą chęcią powiesiłabym większość na mojej ścianie :)
Kamila Gruszecka Azhar (Kwiat) - mój faworyt :)

       Berenika Kowalska Płaczki            Anna Karolina Kaczmarczyk Sieroty i wojna

gapiostwo kosztuje, nie pochwalę autora z imienia i nazwiska

Joanna Zemanek Boli mnie
widok z wieży zamkowej na Otmuchów

mniam



Jezioro Otmuchowskie


17 komentarzy:

  1. kiedys czesto bywalam w Otmuchowie u cioci...jezioro ma na wyciagniecie reki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, już sobie wyobraziłam domek nad jeziorem hmmmm

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie to przedostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy kwiatowy obraz podoba mi się. Nie mniej podoba mi się przedostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy najlepszy:) dla niego specjalnie przemalowałabym pokój :D

      Usuń
    2. nam również :D zazdroszczę talentu i pomysłów !! dodaje do obserowanych

      Usuń
  4. Zdecydowanie pierwszy bym widział na mojej ścianie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój faworyt to obraz nr 1. A to jabłko w czekoladzie wygląda pycha, i tak też pewnie smakowało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była gruszka,ale na zdjęciu wygląda jak jabłko...mniejsza o to, faktem jest to, że była pyszna :D były jeszcze truskawki, banany, jabłka w czekoladzie mniam

      Usuń
  6. Wow! Pierwsze świetne!
    Ty uważaj z tym jabłkiem w czekoladzie, bo będziemy musiały dużo retuszować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekoladę wypluwałam :P a od czego jest photoshop?? od retuszowania:D

      Usuń
  7. No proszę pojechało się na święto kwiatów a tu taka sztuka piękna w galerii :) miłe zaskoczenie :) Pierwszy obraz jest naprawde dobry ale płaczki też niczego sobie :) Może należało by te płaczki tez wrzucić w większym formacie? Ja bym baardzo prosił o to :) Można by też było porobić kilka fotek sytuacyjnych z tłumu. Napewno działo się coś ciekawego w takim tłumie jaki towarzyszy świętu kwiatów :) Ale post dobry. Gruszka w czekoladzie wygoada apetycznie ;) Jak na nią patrze to mi się przypomina czarnoskóry piłkarz który mówi: "Będę go zjadł"

    OdpowiedzUsuń