6 stycznia 2014

WEEKENDOWO

Kiedyś była woda, dzisiaj jest pustynia.






11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że to chwilowy stan.Kiedyś, kiedyś ... jeździłam nad nie z moim Tatą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowe...latem woda wróci na swoje miejsce :)

      Usuń
  2. pamietam jak jezdzilam z rodzicami pod namiot nad jezioro Turawskie...czulam sie prawie jak nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość moich znajomych ma takie wspomnienia :D

      Usuń
  3. Fajne miejsce, takie dzikie się wydaje. Rozumiem, że w związku z brakiem wody ten ośrodek wypoczynkowy w tle już jest zamknięty?Czy czasem w sezonie przyjeżdżają tam turyści?Bo jeśli nie przyjeżdżają, to szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ośrodek na zdjęciu jest opuszczony i to od paru lat, ale turystyka nad Jeziorem Turawskim nadal kwitnie :)

      Usuń
  4. Muszę się tam kiedyś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na blogu, ale nie komentowałam. Teraz powróciłam by napisać Ci, że trzecie zdjęcie jest zachwycające ;)

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza fotka Mistrzzzzzz !!! Pozdrawiam z drugiej strony obiektywu ;)

    OdpowiedzUsuń