16 września 2013

A NA PLAŻY........

Kolejne miasteczko to Krk.








13 komentarzy:

  1. Nice places and very good photo's Paulina
    wish i could be there....it's raining here.

    Pozdrawiam, Joop

    http://joopzandfotografie.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I want back to Croatia.In Poland it is cold and rainy :/

      Usuń
  2. Powinnam wytapetować pokój tymi zdjęciami, żeby jakość przeżyć jesienno-zimową chandrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś za szybko ta jesienno-zimowa chandra Ciebie dopadła, chyba jeszcze nie jest to pora na jesienną deprechę ;)

      Usuń
    2. To przez ta pogodę, brakuje mi słońca!

      I chciałam powiedzieć, że przeceniasz mnie, o :)

      Usuń
  3. Deptałaś mi po piętach ...te same schodki do morza, te same krzaczki dające ukojenie przed obłędnym słońcem. Miło mi popatrzeć i powspominać Twoim obrazem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło :) jeszcze będziemy mogły powspominać przez paręnaście postów.

      Usuń
    2. HURRRRAAA !!!!! cieszę się ! i czekam na kolejne zdjęcia !

      Usuń
  4. Wędrujesz ścieżkami mojej szwagierki (nie lubię tego słowa ;)). Piękne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo piękne, nie mogę się przestawić po urlopie na tryb: poranne wstawanie i do pracy :/

      Usuń
  5. Ale bym wygrzała ciałko ! Achhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mogłabym wrócić od wygrzewania, obecna szarość i deszcz mi nie służy.

      Usuń
  6. Piękne miejsce, super zdjęcia ;) ale gdzie kolejne? Czyżby jakiś konkurs fotograficzny zwolnił życie tego bloga?? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń